OMA Assari on yrityksen apuna arjessa

OMA Assari tarjoaa asiantuntevaa apua kaikkiin niihin tehtäviin ja juokseviin asioihin, joihin joudut yrittäjänä nipistämään aikaa muista töistä – usein jopa yöunista!

Kun arjen juoksevat askareet sekä muut toimisto- ja paperityöt hoitaa asiansa osaava assistentti eli OMA Assari, voit rauhassa keskittyä oman liiketoimintasi pyörittämiseen.

Assistentin tehtäviin voivat kuulua:

  • Laskutus ja laskujen maksaminen, ostolaskujen käsitteleminen ja myyntilaskujen tekeminen
  • Alustava kirjanpito
  • Asiakirjojen käsittely ja arkistointi
  • Palkanlaskenta
  • Yhteydenpidot viranomaisiin ja virastoihin
  • Juoksevat tehtävät (esim. kotisivujen ja sosiaalisen median päivitys)
  • Relocation-palvelut ja HR-palvelut

OMA Assari toimii joustavasti tarpeidesi mukaan. Työtehtävät hoituvat joko yrityksesi toimitiloissa tai etätyönä. Lue lisää Oma-Assari.fi

Ota yhteyttä »

Kiinnostuitko assistentin palkkaamisesta? Ota yhteyttä, olemme täällä sinua varten.