OMA Assari on yrityksen apuna arjessa
OMA Assari tarjoaa asiantuntevaa apua kaikkiin niihin tehtäviin ja juokseviin asioihin, joihin joudut yrittäjänä nipistämään aikaa muista töistä – usein jopa yöunista!
Kun arjen juoksevat askareet sekä muut toimisto- ja paperityöt hoitaa asiansa osaava assistentti eli OMA Assari, voit rauhassa keskittyä oman liiketoimintasi pyörittämiseen.
Assistentin tehtäviin voivat kuulua:
- Laskutus ja laskujen maksaminen, ostolaskujen käsitteleminen ja myyntilaskujen tekeminen
- Alustava kirjanpito
- Asiakirjojen käsittely ja arkistointi
- Palkanlaskenta
- Yhteydenpidot viranomaisiin ja virastoihin
- Juoksevat tehtävät (esim. kotisivujen ja sosiaalisen median päivitys)
- Relocation-palvelut ja HR-palvelut
OMA Assari toimii joustavasti tarpeidesi mukaan. Työtehtävät hoituvat joko yrityksesi toimitiloissa tai etätyönä. Lue lisää Oma-Assari.fi